Wednesday, January 16, 2013

OT: Mun laumani - OT: My pack


Yleisön pyynnöstä esittelen koirat, joiden kanssa jaan elämäni ja kotini <3 Tässä lauman vanhin, 10½ vee salukinarttu Lublub, joka on Qatarista kotoisin:

By public demand I introduce the dogs I share my life and home with <3 Here's the eldest of the pack, my 10½ year old Saluki bitch Lublub, imported from Qatar:


Lauman kuningas, 8-vuotias Syyriasta tuomani salukiuros Khattaf:

The king of the pack, the 8 year old Saluki male Khattaf whom I've brought to Finland from Syria:


Lublubin 7½-vuotias kaunis tytär Nujaima, jonka isä oli Israelista:

Lublub's beautiful 7½ year old daughter Nujaima, whose dad was from Israel:


Ihastuttava Tayra, kahden Syyrian tuonnin tytär (joista toinen edesmennyt rakkaani Basma), on 6½-vuotias:

The lovely Tayra, daughter of two Syrian imports (one of them my late, beloved Basma), is 6½ years:


Shadid, Khattafin ja Lublubin komea 5½ vee poika:

Shadid, the handsome 5½ year old son of Khattaf and Lublub:


Suloinen Kamila, Khattafin ja edesmenneen Basman 4-vuotias tytär:

My adorable Kamila, the 4 year old daughter of Khattaf and my late Basma:


Hassu 2-vuotias Zafir, Nujaiman (ja Tayran veljen Nokin) poika:

My funny 2 year old son of Nujaima (and Tayra's brother Noki), Zafir:


8½-vuotias lyhytkarvainen kääpiömäyräkoiramme Lempi Tsekeistä:

Our 8½ year old shorthaired Miniature Dachshund Lempi from Czechia:


Sekä 13-viikkoiset sisarukset Labua ja Lablab, joiden emä on Tayran sisko Reaver ja isä Shadidin veli Valo:

And the 13 week old siblings Labua and Lablab, whose mom is Tayra's sister Reaver and dad is Shadid's brother Valo:


Tervetuloa vierailemaan kennelini kotisivuilla www.qashani.com

Welcome to my kennel website www.qashani.com

5 comments:

Melli Hobby said...

Wow. Your dogs are great. Kamilla is a beautiful dog!!
Lempi looks like the dog my grandmother have had.

Greetings
Melanie

shaairah said...

Thanks! They are sweethearts, my beloved companions through thick and thin <3

Äiti suurestamaailmasta said...

Hienoa että ajauduit meidänkin blogiin. Minua nyt kyllä itkettää kun olen tutkinut mitä kaikkea ihanaa sinulla on, minulla ei! Sänky on oivallusten mestariteos!

shaairah said...

Kiitos kauniista sanoista! Kuupassa kolisee muutama idea joka haluaisi toteutua, mutta vielä on liikaa muita kiireitä. Prototyypit rakentuu korvien välissä kyllä :)

Tara said...

Nice blogg post