Friday, February 10, 2012

Taidan täyttää 40 useamminkin - I think I'll turn 40 more often

Hihii, mä saan Heliltä ja äidiltä VIISI nukkekotikirjaa syntärilahjaksi!!!!! Ekat kaksi tuli postissa tänään *hihkuu ja hyppii* Kiitos <3

Wohoo, Heli and mom are giving me FIVE dollhouse books for my birthday!!!!! The first two arrived in the mail today *jumping up and down* Thank you <3


Vielä en ole kerennyt kuin lehteilemään tätä läpi, mutta näyttää oivalliseltä selkeine ohjeineen - näkyi oleva sellaisia juttuja, joiden tekemistä oon miettinyt, tästä on vamasti apua ja ohjeet näyttävät olevani sellasia, joita voi soveltaa niin noviisin kuin edistyneemmän nukkistelijan näpertelyihin.

I've only had time to browse through this, but it looks promising, with clear instructions and tips - it has stuff I've been thinking about doing and seems to have useful tips for both novices and more advanced dollhouse enthusiasts.

Tätä seuraavaakin olen vasta selaillut, mut näyttää tosi mielenkiintoselta - ohjeet on selkeet ja projekteja on porrastettu niin, että on ohjeita noviiseille, keskitason näpertelijöille ja edistyneemmille puusepille. Nää ohjeet vaatii jo kunnon välineet, joskin ohjeita voi soveltaa muuhunkin kuin puutöihin. Toivottavasti pääsen tälle puuntyöstön tasolle jonain päivänä!

This next one I've again only browsed through, but it looks very interesting - the instructions are clear and there are projects for novices, slightly more advanced and very skilled carpenters. These instructions do require proper woddworking tools, but I think some can be adapted to other materials as well. I hope I can advance to this level of woodworking some day!


No comments: